Pagini

8 oct. 2008

Rugaciune

Is la masa 29, pe o tesasa vecina cu Agronomia + Medicina veterinara & bla-bauri - gaselnite universitare bucurestene.
In locul scaunului pe care tocmai il ocup era o parcare, inutila disperatilor de pe Magheru, Dorobanti, etc.
Pe aici se bereaza, ingurgiteaza pitze ori se blogueste. Conteaza oare ca io is ala care nu maninca pizza?

Nici bine nu m-am asezat pe scaun ca mi-o si iesit stiloul din geanta so'nceput sa scrie urmatoarele:

Ideal ar fi ca la job sa fiu incruntat, morocanos, ciufut, crispat, intr-un cuvint: SERIOS.

In atare stare pot ajunge doar daca ma irita ceva, de ex: soacra, nevasta, pisica, alarmele masinilor, motociclistii ce trec pe sub geam la ora 3 A.M., gindacii de bucatarie sau Mircea Badea.

Soacra-mi ia de mincare, spala vasele, sterge praful, matura casa, ma informeaza cu mondenitatile cartierului sau cotatiile kilogramului de cartofi, mazare, chiloti, vinete sau bureti de pe piata de capital Moghioros Streat. Actiuni si/sau informatii binevenite, rareori enervante.

Nevasta! Asa-i zic doar cind ma nemultumeste un pic, asa ca rectific:
Sotia, cerebrala, frumusica foc, titoasa, cinefila, agera sau perspicace (mai putin in alegerea barbatului), tocmai si-a luat un C1. Cum sa ma crizeze?

Pisica. E prea urita, neajutorata de soarta. Asta i-ar mai trebui: minia lu' Iatcu.

Gindaci de bucatarie nu mai aavem de mult.

Bike-rii s-au imputinat, deh e preiarna.

Alarma de logan a boului de vecin o fost infundata, de un inspirat vecin, cu spuma d-aia ce se pune la termopane.

Ramine doar Mircea Badea.

Bre, omu aista, ipochimen urlator, sperietoare de curci, bruce willis in maiou curat, ma face sa vomit mai ceva ca un slagar de-a lu' Moculescu.

Paloarea cadaverica, ochiul injectat, sprincenele impreunate si buzele strinse (cam asa-mi arata oglinda dupa o boritura) m-ar aduce pe "ordinea de zi" a meetingurilor cu tema:
Il dam afara sau il avansam?

Stenograma sedintei:
General Manager
- Tu vezi cum arata?
Technical Manager:
- Clar, asta munceste!
Security Informational Manager:
- Pe blog n-a mai scris din aprilie.
Human Resources Manager:
- Propun sa fie sef!
...empty cartridge...

Citind cu mai multa atentie ultimul raport de management, difuzat - ca de obicei - doar persoanelor direct interesate, am purces la redactarea urmatorului e-mail:

To: Felix;

Cc: Gadea; Morar; SpagatAsinul:

Subject: Grila de programe Antena !.

Cu deosebite argumente, trai-v-ar P.C.-ul (nu calculatorul) antibasescian in sondajele actuale, muta premianta emisiune a lu' Badea, redifuzata la 7 A.M., in intervalul orar: 6.43 - 6.44, ca la 6.45 ies din casa.
Un singur minut de vizionare, ar fi eficient pentru o reusita boritura.

Hai pa!
P.S. Este suficient si un "promo".

2 comentarii:

  1. Cu mare parere de rau pot sa-ti spun ca s-a scumpit kilogramul de chiloti. Am fost aseara la magazinul de 10ron/bucata in ideea sa-mi iau niste pantaloni de casa, un tricou si niste chiloti si descopar cu stupoare ca acum sunt 12 ron/bucata.
    De ciuda mi-am luat si 3 bluze, un hanorac si 2 camasi pt Mortu'

    In alta ordine de idei... in curand ne luam motocicleta.

    Si in al treilea rand, poti sa te iei tu de Badea cat vrei, gusturile nu se discuta... si eu plina de bun simt nu pot sa ma cac in gustul tau, vorba ceea.

    Nu in ultimul rand, cretinul ala de popa care ne oficiaza, ne-a informat ca biserica cacacatolica accepta si nasi, care sa nu fie casatoriti intre ei.
    Asta inseamna ca puteai si tu sa fii nas, fara Simona, ci impreuna cu vreo prietena de-a mea.
    Daca nu mai ai ce face cu cele 20 de unghii ale tale, mi le poti da mie, ca cele 20 ale mele plus cele 20 ale lu' Mortu' nu mi-au ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. In al treilea rind, la cit esti de silfida si plina de bun simt, cacatul tau este comestibil comparativ cu Mircea Badea.

    RăspundețiȘtergere