Pagini

17 oct. 2008

Catre Lilişor

Ieri, 16.10.2008, la ora 14:27, o persoana la care tin mult, mi-a aruncat, nervoasa fiind, cuvinte dureroase. Nu le reproduc pentru ca le-am si uitat. Iubirea, respectul sau intelegerea nu lasa loc resentimentelor.

Voi incerca sa redirectionez tristetea, sa n-o transform in furie. Am nevoie sa fiu obiectiv, deci:

"Atac la persoana" asa ai botezat comentariul lasat de mine zilele trecute.

Sa fie din cauza lecturilor saptaminale? Nu pari genul. La fel de mult cred ca nu o sa ma gratulezi pe viitor cu "clik la persoana" , can can la persoana, etc.

Am devenit curios si voi citi parerea ta despre Badea si nu numai, o sa-ti citesc blogul - poate asta ti-ai dorit - si voi intelege, probabil, ce inseamna "cei 7 ani de acasa"

Eu am crescut intr-o scoala de corecţii, ca multi altii. Sa nu-mi spui ca te-ai nascut perfecta si nu ai fost corectata vreodata.

Mesajul tau poate fi in acelasi timp o palma peste popou - vorba Pitbulitzei - dar sio o provocare.

Vrei sa-mi argumentez "porcaiala"?
Ce-i aia? La tine in familie s-o folosi cuvintul asta. Eu l-am cautat in DEX si nu l-am gasit. Totusi am apelat la o erudita si am inteles la ce te-ai gindit.
OK, nimic mai simplu. Iatcu are resurse.

Trebuie totusi sa tii cont ca obiectivul primordial o fost si va ramine acelasi: NESERIOZITATEA. Ca tu l-ai botezat "gest infantil", nu ma surprinde. Cred ca poti mai mult.

Pentru a intelege la ce ma refer, reproduc cu aproximatie o intrebare ce mi s-o pus de curind:
"Tu iti dai seama ca aproape de fiecare data vorbesti cu dublu inteles?"

Cine ma cunoaste (modestia am lasat-o mediocrilor) ma antreneaza sau cum se spune mai noi "imi ridica la fileu" mingea, doar pentru a o intepa, cu scopul de a se sparge monotonia. De obicei se ride. La fel face si draga mea pitbulita, femeie pe care o respect si ador.

Daca esti lipsita de umor, e OK. Te felicit, vei avea sanse sa ajungi top manager. Nu uita ca managerii sint expusi riscurilor, vorba aia, "asa-i in tenis".
Riscul major este acela de a fi gratulata cu frumoasele cuvinte "prost si badaran", asa cum ai sugerat ca asi fi.

Draga mea Pitbulitză, zicindu-i la telefon ca mi-o venit chef sa-ti scriu, mi-o spus ca-i alung cititorii / comentatorii. Nu intentionez asta.
Formal, imi cer scuze pentru eventualele neplaceri.

Iatcu.

4 comentarii:

  1. Cine te-a suparat la ora 14:57?
    Sa-mi zici ca ma duc si ii invinetesc un ochi.

    In alta ordine de idei, felicitari, este cel mai bun articol de-al tau de pana acum. Te simt prin el. Expresivitatea este maxima.
    Superb.
    Te-ai intrecut pe tine, artistic vorbind.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim17/10/08

    o fi fost joia aia marti pentu toti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim11/3/09

    Ioai, eu abia acum vad articolul asta. Nu stiu cum de mi-a scapat.
    Iatcule, vorbeam la modul general, nicidecum nu te "linsam" verbal!
    Ma refeream la acele persoane care recurg la jigniri si cuvinte urate atunci cand nu-si pot argumenta opinia.
    Poate ar trebui sa incerc si eu sa folosesc un singur sens al limbii noastre mult iubite.
    Cred ca toti am avut o zi proasta in data de 16.10.2008.

    p.s: n-am stomac de "top manager". imi pasa prea mult de oameni :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @lilisor
    De zile proaste nu scapi oricum. Eu le caut, parca de-o bucat' de vreme. Culmea ironiei e ca le si gasesc. Totusi le compensez cu o pipa aromata, o carte buna si ce-o mai fi.

    RăspundețiȘtergere