Pagini

31 iul. 2009

Cum am devenit arbitru de Tenis

Simplu. N-o vrut altu.

Pe la inceputul lunii iulie, prin bonavointa sponsorilor, adicatalea firma ce-mi da bani de vreo doua ori pe saptamina si'nca una, Q Test pre nume, s-o organizat open-ul HC.
Gazda turneului, Complexul Studentesc Tei.

Arbitru de scauna, cu bunavointa dumneavoastra si criticile spectatorilor, o fost iatcu.
_________________________________________________________________________________

Nota pentru medicinisti: arbitru de scaun nu inseamna "de căcat", 'nțeles?
Sefu meu asa o fi crezut initial ca-s, deoarece o pierdut primul meci.

Incepind cu a doua disputa, am venit pregatit. Inspectorul cu protectia muncii mi-o zis ca-i mai bine sa-mi pun o casca de protectie.


_________________________________________________________________________________

O sa-mi spuneti ca sportul inseamna altceva, ca presupune efort, solicitare, perspicacitate si ca doar asa iti poti toifia masa musculara, nu stind la inaltime, pe un scaun, strigind AUT, GHEIM, SET, LINISTE VA ROG!!!

Refuzul proiectelor "absolut necesare in gospodarie" propuse de orișce nevastă pricepută'n tainele convingerii, is absolut banale in comparatie cu mișcarea căpățînii, sînga-dreapta, dreapta-stînga și tot așa pina la sfirsitul partidei disputata, culmea ironiei, doar intre sefii ce-mi pot perturba dramatic veniturile.

Asa ca am fost impartial, aproape tacut (strigam AUT doar daca mingea ajungea in boscheti), aspru și așteptac într-ale berilor de dupa finală.

2 comentarii:

  1. Vai, nu pot sa cred, am trecut peste socul cu casca, dar si genunchiere? Chiar asea?tz tz tz..vorba unui prieten:))

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu si genunchiera? Daca asa scrie la instructajul periodic de protectia muncii, ne conformam.

    In urma "evaluarii riscurilor de accidentare", inspectorul SSM, o decis ca exista posibilitatea sa ma tirii pe genunchi implorind sefii sa nu ma dea afara. Si toate astea deoarece inca de la inceputul turneului am fost impartial, adica n-am tinut decit cu sefu' (toti erau sefi :D).

    RăspundețiȘtergere