Pagini

3 iul. 2009

Campanie de protectie sociala

L'oréal si RATB s-au asociat intr-o campanie de protectie sociala, sa moara Fundatia Voiculescu de ciuda, nu alta.



OBIECTIVELE asociatiei:
- oferirea de paravane antiploaie, gen cusca de ciine mai mare, pentru persoanele aflate in somn profund,
- racorirea cu dusuri periodice oferite de catre mindrele roti ale autobuzelor ce trec prin statie,
- alimentarea persoanelor aflate in sevraj tehnic dupa aurolac revitalizant cu proteina Q10
- imbunatatirea calitatii aerului in poluanti prin gazefierea eşapamentoasă.


Pentru ducerea la indeplinire a obiectivelor, alianta are nişte ŢINTE:
- demontarea statiilor de autobuz si inlocuirea lor definitiva,
(cum cu ce? da curiosi mai sinteti!)
- statie de autobuz cu cel putin doua gropi in asfalt,
- dezvoltarea, coloniilor de purici si paduchi, cu 60% mai mult ca in 2008,
- sporirea numarului de autobuze fara aer conditionat
- atragere sponsorizari si/sau parteneri specializati in producerea aurolacului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu