Pagini

22 nov. 2009

Ș-am votat.

Intr-o zi electorala de noiembrie, "insula" de pe Lacul Morii m-o chemat sa-i fac poze electorale (?)




Am ales din biblioteca o carte. Pe drum si-o bere mai rece decit ma lasa politichia:



mai rece decit îi politichia, Stela-i so'mea!



îhî(c)!

bueiiii... eu am voutat la "speciale", cam de doua uori:






da' sper sa iasa toti cei triii!



c-altfel dejunăm la știrile politice cu triunghiuliștii (curent cultural nou, desprins din cubismul atemporal sociologic), hotarîți să pună ordine'n P.


Fiind un om cu picioarele pre pamint,









am zis ca-mi bag (vezi chestia din dreapta fotografiei)



in rostul de dilatatie



deoarerece urmeaza NOAPTE BUNA ROMANIA!!!

3 comentarii:

  1. O iesit ce mi-am propus?
    Fain.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te-am ametit?
    HM!
    Aruncind un ochi pe http://aripastanga.blogspot.com/, is dat peste cap (cam de doua ori) sperind ca FatFrumos, sereacu, sa-mi iasa ceva. O iesit un blog de urmarit!

    RăspundețiȘtergere