Pagini

4 nov. 2009

Impresii din Cîmpulung. Muscel

Azi mi-e oarecum bine, is pișat.

Asară conu Iațcu o fost pe la draghii lui Pit & Mortu, dezbatind trebi serioase in jurul unor halbe de ceai. Da bre circotasilor, cei de la DAB au scos si asa ceva, special pentru România – ca bere nu se poate numi pișatu ala ce-l vînd la PET.
Ca sa scutureze timpu’ St. Cel Mare – Cringasi, geni(t)alu’ o zîs ca-i mai bine sa ia un taxi. Ploua si sereacu patruped numa plouat nu vroia sa ajunga la nevasta-sa.
Inspiratî opțiune!
Cu cîrtița facea maxim 30 de minute. Cu licentiatu’ in taximetrie am facut doat o ora juma’. O nimica toata, avind in vedere ca subiectele abordate fuseră de-a dreptu’ invidiabile pina si de Diogene.

NOTA: Taxiderm = personagiu ce se simte in pielea lui atunci cin’ ș(-)oferește in masini galbene.

PRECIZARE: Taxidermu stea pe strada, nu in apartamente luxoase ori achizitionate cu credit ipotecar / “prima casa”.

Taxidermul: Politica-i ca soacra-mea. Umflata, imprevizibila, oportunista, dar plina de promisiuni.

Iațcu: Da ce a-ti luat-o pe la Gara de Nord?
Taxidermul : Puteam s-o iau si pe la Universitate, in no’șunu, de la mineri. Eram in Jermania, la furat de masini. Futu-l pre nea Nelu in șapcă!
Iațcu: Am inteles, podul Grant este plin la ora asta (iatcu mai si gindeste: ca si bășica plina ce zemuri galbene), e o imensa parcare. Blocaj, ce mă-sa!
Taxidermul: Daaa, cum sa nu faci ceva in ei de primari si politicieni?
Iațcu: Aș prefera s-o fac intr-o toaleta.
Taxidermul: De cind asteptam asta! Am simtit ca mirositi a ceai de malț și trebuia sa va treaca pișarea. Imediat gasim o zona unde sa ne usurăm sufletele.
Iațcu: O sa va dau acatiste!
Taxidermul: Mai bine-mi platesti cursa.
Iațcu: V-o dau, bonus, si pe soacra-mea!
Taxidermul: Gata! Aici in parcare, linga portiere. Ș-așa ploua si se diluează.
Iațcu: Daaaaa! Yoi! Ufff!!
Taxidermul: Vă palce Pleșu? Dar Patapievici? Îi iubesc. Eu de fapt sînt professor de limba Română, iar taxidermia o fac din pasiune. Prima oara am facut sex intr-un taxi. N-am avut bani de cursa, iar soferu era fun Nastase & Elton John.
Iațcu: Stiti, eu am SIDA.
Taxidermul: HA HA HA!!! V-am speriat !!!! HA HA HA
Iațcu: Moacă derutata total!
Taxidermul: V-am vazut asaaaaa cu plete si v-am testat. Daca tot ne-am pișat împreunăăăă.
Iațcu: La urmatorul bloc pe dreapta!
Taxidermul: 28 de lei!
Iațcu: O zi buna!

Azi îs sub Carpati, intr-un orasel simpatic. Iote niste poze (scuzati, facute cu telefonu'):









Acum ninge!

2 comentarii:

  1. vad ca te,ai plimbat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am cam. Inca sint deplasat (la Resita si Caransebes - saptamina viitoare la Siriu si Buzau, iar peste doua saptamini la Tg. Jiu si Petrosani)

    RăspundețiȘtergere