Pagini

31 mar. 2009

Provocari

Am fost rugat sa fac un comentariu pertinet referitor la o postare pe un blog. Ce mi-o iesit, Dumnezeu sa ma ierte:


M-ai rugat sa-ti comentez articolul, uitind (cred) cit de acid si nesuferit pot fi.

Unghia ce zgirma barba imi da o aura usor meditativa, fiind nevoit sa gindesc profound la scrisu ce urmeaza.

Stiam io ca nu trebuia sa ma scarpin printre floacele faciale. Acum intrat ma simt intr-o dilemma totala. Ce sa fac cu puricele capturat? Sa-l omor sa sa-l duc la ecarisaj? Fiind un bun iubitor de animalute, cred ca o sa-I gasesc un amic blanos, considerat cel mai bun prieten al omului.

Aste fiind scrise, hai sa trec la comentarii pertinente:

PARANTEZA: Cind ai fost la Roma far de mine???? Subconstientu’ imi zice ca n-am voie pe acilea cu crize de gelozie. OK! De data asta o sa-l ascult. HRRR!!! Vorbim noi acas’!!! GATA CU PARANTEZA !!!

• Esti o fire care pretinde mult(!)
Din cite stiu esti economista. Functie de “serviciile” generate, astepti “recompense” pe masura “eforturilor” depuse in faza de “oferta”.
Studiu de caz:
Sa presupunem ca esti intr-o institutie numita de acu’colo “scirbici:. Te intilnesti pre culoare cu un coleg(a). Ii zimbesti asa cum doar tu stii sa faci. Ce PRETENTII poti avea? Sa-ti zimbeasca, nu? Am ghicit? Hai ca pe asta am lamurit-o.

• Esti incapatinata (!)
Ce-I drept, am intilnit catiri mai docili si intelegatori.
Nu-ti place job-ul d’acu. De ce insisti cu lustruirea turului de pantaloni pe acelasi scaun de luni pina vineri – uneori si in WE????

Aste doua “adevaruri” vad ca nu le-ai obiectat, drept pentru care voi continua, ce-I drept cu o usoara stringere de inima in prohab, tematica fiind usor sexualizata.

• Esti viclena, descurcareata si clarvazatoare (!)
Mda, mi te-ai bagat pe sub piele pentru a-ti comentaarticolu’, deci vicleana.
Ai avut o premonitie ca o s-o si fac, deci clarvazatoare.
Acu sa te vad cit de descurcareata vei fi cu cei ce-o sa te traga de urechi citin ce-I mai departe.

• Esti culta’ntr-ale artelor si literaturii (!)
Citindu-ti blogul, ajunsei la o concluzie: esti usor onirica.
Visezi caiverzipeperetialbastridiafanintrutotu’, gen Sabin Balasa. Nu te condemn. Chiar te invidiez! Si eu mai sper citeodat’ ca o zina ca’n povesti ce pluteste catre mine in furoul diafan ce lasa privirii dedesubturile organice imi sopteste tandru: of, [… de fiece data acu suna ceasul desteptator]

• Iti calci promisiunile, fiind incapabila de fidelitate (!)
De cite ori ti-ai propus : “De mine nu mai beau bere” sau “ “Gata! Imi caut alt scirbici!” ???
Exemplele similare pot curge cu limita tinzind spre infinit, toate fiind perpetuate pina la exasperarea celor ce-ti sint fideli confidenti, promitindu-ti de fiece data ca n-o sa-I mai stresezi cu astfel de subiecte [ n-am gasit semn de punctuatie – nici fraza n-am mai urmarit-o]


• Citeodata esti impulsiva si violenta in dragoste. Vrei VICTORIA FINALA (!!!!)
DA! Aici iti dau dreptate. A naibii betivan ordinar, nesimtit si insensibil!
Cum sa nu te-apuce amocu’ cind El termina primu, fara a te bucura si tu de “Victoria” acompaniata de urale, explozii de “artificii”, chicoteli gingase si acea lene absoluta binemeritata after “petrecere”?

• Esti sclava sexului si muncii.
Pentru a ajunge la sex, uneori trebuie sa duci munca de lamurire acompaniata de ciocolata, flori sau, dupa caz, cu o cina romantica. UPS!!! Acu am fost subiectiv si “am dat din casa”. Cum oare pot trata subiectul asta, fiind vorba de tine? Fa-ma sclavul tau si il voi trata pe masura biciurilor.

Dilematic, ca de obicei, fie ce-o fi, nu pot a ma decide.
INCA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu