Pagini

10 feb. 2009

Upgradare la "Iatcu si mistretul"

Dezvaluitele placeri isi injumatatesc valoarea daca-s impartasite pe un blog d'asta ca al meu. Scremut-am comentarii fade, cu gust indoielnic, desuiete'ntrale Pitbulitzei asteptari.
R.A. Roman sa fi fost, Busu sau Popa Tabara si tot n-as fi putut descrie ce-am simtit sub limba, pre cerul gurii sau stomac.
Desfatare? Mii de orgasme + ejaculari? Primul sarut? Cadoul de la Mos Craciun? Toate astea la un loc si inca putin din ceva ce nu poate fi treadus - in genul cuvintului "dor".
Unii sar cu parapanta / parasuta, altii inoata cu rechinii pe linga slip. Dupa indelungi cautari, am gasit placerea ce-mi aduce adrenalina la max: Mistret a-la-pitbulitza.



P.S. Ar mai fi si "puiul cu smintina a-la-claudia", dar asta e alta poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu