Pagini

13 feb. 2009

True or false (leapsa)

Nu prea inteleg eu bine trebile astea cu “leapsa”, dar daca-i de la Pit, nu pot refuza.
“Trebuie sa scrii 14 enunturi despre tine, din care 7 sunt adevarate si 7 sunt false.”

1. Sint primul misogin care iubeste femeile.
a. Grosolan de fals
b. Fals dar adevarat
c. Adevarul gol goluţ
2. Imi place inghetata de cacao pe care o cumpar soacra-mii in fiecare dimineata la ora 18.
a. Adevarul e in vin, nu in inghetata
b. Adevarul, cotidian independent
c. Falsul de Mircea Badea
3. Ma imbrac in rosu aprins din cap pina-n picioare daca-s iritat sau fiert, deci is fecioara.
a. Fals si uz de fals
b. Adevaruţ
c. Falsoi
4. Imi plac dulciurile sarate si amare, cu gust de gratar.
a. Crudul adevar
b. Adevar in pîrg
c. Falsul Vienez
5. Fac sport extrem zilnic. Da, locuiesc cu soacra-mea!
a. Adevarata bunică a Mamei Omida
b. Adevarat de fals
c. Falsind, doar pentru tine falsînd
6. Imi place sa calc căcaţi pe trotuare si bloguri.
a. Frumosul adevar
b. Loc liber
c. No comment
7. Ma plictisesc repede de instabilitate.
a. Urit, dar adevarat
b. Urasc Adevarul
c. Adevaratule!
8. Nu ies din casa fara chiloti in geanta.
a. Atunci cind plec in delegatii
b. Atunci cind ma duc la beut cu golanii
c. Atunci cind nu ies din casa
9. Sint dependent de viata.
a. Parerea mea – hîc!
b. Bueeiii, m-ai înţeles?
c. Da sau nu!
10. Am invatat sa invat dupa ce-am invatat sa invat
a. Logic.
b. Ilogicmente.
c. Mda!
11. Iubesc rockul si bluesul mai mult ca mistretul la cuptor.
a. Ce afirmatie cretina
b. Chiar nu pot sa inteleg ce-am vrut sa scriu
c. Esti varza iatcule!
12. Merg zilnic in cluburi de streaptease cabalin
a. Realmente adevarat
b. Mai adevarat de-atit nu se poate
c. Adevarul cras
13. Temporar nu merg pentru ca stau la bloc
a. Fara drept de replica
b. Unic
c. Bunic
14. Imi place s-o sterg memţeşte
a. Cu pamatuful
b. Cu simtul raspunderii erect, dar in sens invers
c. Cu titrare in română.

Un comentariu:

  1. Sa incerc si eu niste raspunsuri:

    1) c - mai ales mistretele
    2) a - bine ca ai soacra, ai uitat ce mult o iubeai cand iti povesteam de a mea?
    3) b - nu numai ca te faci rosu, dar te si umfli si faci bube
    4) a - sau la cuptor cu inele de ceapa si morcovi sote, stropit cu Chianti
    5) b - adevaratul sport extrem il faci pe futodrom cu nevasta-ta, hai recunoaste
    6) b - azi ai o problema
    7) c - si cand o faci, iti iei bocceluta si pleci
    8) a - chilotii cui???? Acum am dezlegat misterul disparitiei chilotilor mei set de culoare rosie
    9) c - sa ne fereasca Dzeu de Iatcu deprimat, desi il iubesc si asa, chiar mai mult, ca imi da ocazia sa-l bibilesc
    10) c - exact ce ziceam, iar ai inteles gresit
    11) a si c - si data viitoare cand gatesc mistret, te pun sa alegi intre ruloul acela cu scobitoare din poza sau un cd suculent de King
    12) a - esti subiectiv. Te uiti in oglinda la tine gol si iti inchipui ca poti sa faci sa planga un cal. Cred ca te inseli, CRED!
    13) b - noi restul stam la vila
    14) a - esti pervers!!! Si ce ai cu saracu' pamatuf???


    Cum m-am descurcat? Cate am nimerit? Am un premiu ceva???

    RăspundețiȘtergere