Pagini

23 ian. 2009

Injuraturile Domnului Costache- partea a IIa

Florinaia, colegul meu de banca, traiasca-i iubita, era cazul sa pun paranteze? iote ca nu le-am pus, deci! Florinaia era un norocos ca ma avea coleg de clasa, fiind ignorat de crizele profului de romana.
Crize de ris pe seama noastra, desigur.
Eu, Iaţcu, pe vremea aia, aveam cea mai timpa moaca din lume atunci cind incepeau orele, mai ales cele cu profi plini de simtul umorului. Cu o asa moaca m-as fi jucat si io.
Iarasi o dau in balarii si las in asteptare esenta subiectului citit de voi in titlu? OK. De data asta ma conformez. Iaţcule, mai gusta un pic de apa plata ca sa diluezi gura de vin di'nainte (voi nu ati citit asta, era pentru mine - de incurajare).
In clasa aia, 10B parca, pentru Costache existau doar doua creaturi simpatice: Dragomir (un extraordinar jucator de tenis de masa) si Iaţcu. Vitele, boii, porcii si alte persoane au fost tratate in "Injuraturile Domnului Costache- partea I".
Accidental, cam o data pe luna, erau ascultati si altii. In rest, erau doar cei doi chinuiti.
Profu facea din organele noastre ce vroia. Studiase mult tehnica. Pulasul-mi trecea de la 480 la 0,5 doar in citeva milisecunde.
"Organele noastre" erau inimioarele si alte chestii ce tin de anatomie (sfinctere, vezica, prostata, glandele sudoripare, etc.)
Ostilitatile se desfasurau cam asa:
Costache rasfoia catalogul. Meditativ se oprea la fiecare pagina, roasa si patata pe la colturi de destele si scuipatii profilor.
De obicei se oprea la pagina 2.
Dupa ce-si mingiia mustata, uneori barba, folosindu-si aerul acumulat in plamini, dadea glas urmatoarelor vorbe:
- Draaaaaaaaa...
Moment in care imi spuneam "ai scapat iaţcule, azi nu te asculta. Il ia pe Dragomir la frecat.
Pe dracu, urma sa aud cel mai mare cosmar.
- Draaaaaaaa...gul de Iaţcu.
Moment in care sfincterul meu se relaxa total si-i dadea de lucru mamei, care, neinspirata imi tot cumpara chiloti albi, nu maro.

A doua zi, acelasi Costache, acelasi ritual.

- Iaaaaaaa......
Sa-mi bag puţa, iar ma asculta, iar ma cearta mama ca vin cu chilotii patati.
- Iaaaaaa... sa vedem Dragomir ce stie.

Cum sa n-o iubim pe ma-sa?

Un comentariu:

  1. suit amintiri din liceu... parca nu mai am fruntea asa creatza dupe ce am reusit in sfirsit sa termin de citit si partea asta a doua.
    pe costache al meu nu-l chema costache si erau doi. unu de geografie si unul de rusa (care culmea sau nu era ucrainean).
    mari caractere.

    RăspundețiȘtergere