Pagini

2 nov. 2008

Victima

Incă o dată am ocazia să pozez în victimă.
Doar îs rac, ce magnolia mamei natură - identica cu cea a Prinţesei Margareta! (pentru cunoscători, Fanta roz)
Joi povesteam de o cireaşă buclucaşă, azi o să decriu feţele afectate de moaca-mi crispată.

Prima compătimitoare, femeie serioasă care-mi zîmbeşte şi atunci cînd e tristă, o crezut că poate sa-mi schimbe starea ce căcat prim următoarele cuvinte:
- Da ce ai? S-o întîmplat ceva cu soacră-ta?
Ii multumesc pentru aceasta glumă, chiar reuşită.

O a doua, faina femeie, ruoacăriţă, a făcut un gest unic pînă acum. Mi-o masat uşor tricepşii (ar fi trebuit să mă sperii deoarece o ajuns in spatele meu fara să simt) după care, cu o mină sincera mi-o zis:
- Nu-mi place cum arăţi!
Pentru ea mi-aşi tatua colturile buzelor ca arlechinii.

- Nu te-am văzut pe listă, îmi zice o a 3a.
- Nu merit!
Replică ce i-or umezit ochii care de obicei imi aruncă sclipiri dragălaşe. Stiu că mă iubeşte. D-acum in colo o s-o pup de 10 ori mai mult.

2 comentarii:

  1. Ah..fetele/femeile "tale" au fost chiar subtile...fostul meu prieten a avut accident de masina si cand m-am dus la spital la el, primul lucru pe care i l-am zis a fost:" Arati ca dracu!!!":)) Take that!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fosta mea iubita prietena (actuala sotie), dupe ce am avut (si eu, Brutus) un accident de masina, o venit la spital si primul lucru ce l-o zis o fost estompat de un hohot de ris.
    Eram invelit in bandaje din cap (7 copci) pina-n picior (tibie si peroneu varza).
    Semanam cu un vechi egiptean mort acu' 4000 ani - asa mi-am explicat fluxul de turisti / vizitatori ce se perindau pe la capu' patului.

    RăspundețiȘtergere