Pagini

10 nov. 2008

filosofice

L-am somat pe Iaţcu sa nu mai stea in cur si sa scrie ceva memorabil, drept pentru care am luat atitudine.
M-am dus la budă.
Ca un cacacios exersat, bat la usa si ce-mi aud(?):
- Ocupat Maestre!
Asta da rasplata.
Intre noi, cititorii birtului, s-a instaurat un respecte tacit.
Daca dinspre cabină se aude un zgomot tipic de flatulatie, este automat acompaniat de filozoficul "pisarea fara băşină e ca mincarea fara sare".
Momentele poetice nu lipsesc. De dupa cabina cu "F" pe usa se aude metaforic: "Ai venit sa-ti pudrezi nasul sau sa-ti scuturi zambila?"
Discutiile despre virfurile culturale romanesti nu-s evitate:
"am gasit in bugetul lu' Liiceanu un portofel cu doar 5 milioane. Si se mai da săf dă editură".
sau
"Fată, am citit in CLIC" ca
Raduleasca o vindut şpemiii dăexemplare din cartea<>"
Aste cugetari, expuse pe scurt la W.C. (n.m. Water - de la apa baltita si plina de galben de pe gresie si Closet de la traditionalul "haoleeooo ce pute aci") sint estompate la mese.
Doar unu - sinucigas cultural - vazind nota de plata, declara uimit:
"Aste 6 beri le-am pişat de 10 ori!

3 comentarii:

  1. În sfârşit pune cineva punctul pe I. :)) Discuţiile din budă sunt cele mai tari. Indiferent că eşti norocosul din budă sau cel care stă şi aşteaptă să fie norocos, nu poţi să nu te pişi pe tine de râs când auzi ce se discută la o pişare. Chiar ieri eram în ipostaza mai puţin norocoasă de a aştepta la budă, iar din buzi( că erau mai multe şi dracu ştie cum am avut norocul să le prind pe toate ocupate) am auzit o discuţie f interesantă: " Bueeei, tu ai hârtie igienică?" " Da!" " Ai d-aia roz sau d-aia zewa, care te şterge singură?" " Am d-aia roz!" " Ha, eu am şi d-aialaltă,vreeei?!" A urmat un schimb aerian de suluri de hârtie igienică, iar la ieşire era ceva de genu: "Haaa..tu erai, băhh? Nu te-am recunoscut!" Asta în condiţiile în care chiar voiam urgent la budă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vad si sa nu-mi vina sa cred, cine face parte din blogosfera. As putea incepe sa-ti dau sfaturi de monetizare a blogului, dar sunt sigur ca asta nu te intereseaza.
    Mie-mi plac articolele, asa ca daca o sa continui sa scrii, s-ar putea sa ma transform in fanul tau nr 1. Spor

    RăspundețiȘtergere
  3. Onor Falcuta,
    Nimic nu ar fi parut anormal, stind la coada buzii, daca te insotea Michael Flatley zis si "Regele stepului".
    Mi-a zis mie cineva ca, cu cit presiunea interioara e mai mare, cu atit miscarile precipitate is mai artistice, chiar daca tu nu vezi decit clanta usii ce nu se mai deschide.

    RăspundețiȘtergere