Pagini

2 nov. 2008

Onirice

S-am intrat in banca cu ginduri pasnice, dorind sa platesc rata (Of).
La primul ghiseu lipsea decolteul cu care ma obisnuisem.
- Mergeti la ultimul, ma sfatuieste omniprezentul bodyguard.

- O alimentare de card se poate?
- Nu, aici nu-i pe bani.

Brrr, stiind ca in domeniu lucreaza ASE-izde, gindurile mi-au luat-o razna instant. Deh, legenta bilei. Dar gratis, sau ma rog, nu pe bani? Nici macar un suc, o cafea, o măslină?

O alta purtatoare de fusta gen bilet de tramvai (era sa uit pentru ce-am ajuns in fata ei) mi-a luat banii, mi-a dat o hirtie pe care-am ascuns-o in geanta, am semnat exemplarul bancii si, avind atentia captata de alunita bine plasata pe sinul sting, asteptam sa-mi dea dovada efectuarii platii.
Cu siguranta aveam o moaca ce astepta ceva, altfel nu zicea "Pai v-am dat-o!"

Va jur, n-am simtit nimic. Poate doar o usoara strimtoare sub prohab si un gol in portofel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu