Pagini

31 dec. 2010

Ultima zi. din an.

La incheierea anului ar trebui sa fac niste afirmatii referitoare la comportamentul fata de anumite personagii din viata lu' iatcu.
Este posibil sa fie neconcludente ori necorespunzatoare. Asta ramine la intelegerea voastra. ''Alambicat'' am fost etichetat, asa ca ramine cum s-a stabilit.

Este posibil sa trec printr-o depresie suficient de periculoasa sau chiar paranoia. Sa fie schizofrenie?
Orice impuls exterior ma lasa fara reactiile ce in trecut faceau din mine un om exuberant, creativ, multumit chiar. Indiferent ca acel impuls era perceput ca benefic ori ba.
De fapt, nici macar nu mai disting binele din rau. Raul fiind eu?

Observ ca din ce in ce mai multe personaje din anturaj ''imi vor binele''. Oare de ce nu se intelege ca ''binele'' este proprietate privata? Este singura avutie personala ce nu mi se poate lua. Ce-i drept, este transmisibil, dar lasati-ma sa mor. Faceti ce stiti mai bine la parastase cu El. Scrie in testament cui si cit i se cuvine din singura mea avere.

E ultima zi din an si ar trebui sa scriu citeva cuvinte si celor ce declara ca ma iubesc. Asa ar fi elegant.
[... Dar ce-i eleganta? Un comportament ifofolit in principii bazate pe cutume neintelese de toata lumea? Nu stiu, astept sa vina si momentul in care voi fi elegant total.]

toate cuvintele frumoase, scrise, urlate soptit, mi-au senzibilizat scarita, nicovala, dar in special ciocanul. Asta-i de bine!?
Scarita m-a ajutat sa urc inspre ceea ce nu stiu unde-s.
Nicovala mi-e batatorita cu folos incert.
Ciocanul. Bate, bate si dejaba!

In loc de incheiere:
Va urez, ca toti SMS-istii, plicticosul LA MULTI ANI!

2 comentarii:

  1. Si tot nu am inteles unde sunt afirmatiile legate de anumite personagii din viata ta?
    Eram cu sufletul la gura sa citesc:
    "Si acum pentru Pitbulitza, care zice, face si drege nushtiuce, ii declar urmatoarele:" Dar nu am gasit nici o fraza de gen, decat ceva vag si pe departe "celor ce declara ca ma iubesc".
    Am inteles doar ca ti-am gadilat scarita, nicovala si mai ales ciocanul. Asta stiam. Zi si tu ceva nou, sa ma gadile si pe mine, acum, in ultima zi din acest an cacacios, din care nu plec cu nimic, decat cu KDD, cu doua pisici, cu mama si cu tine.
    Eu nu iti urez La multi ani. Eu iti urez La cati vrei tu. Eu iti urez doar sa se intample ce vrei tu sa se intample. E suficient.

    RăspundețiȘtergere
  2. URAre! Oare de ce acest cuvint contine si cele scrise cu majuscule?
    Bre Pit. Nu lua in nume personal ce-am scris mai sus. De era musai sa te fi inclus in text, n-ascundeam pulile si pizdele argumentatoare, rezumative.

    RăspundețiȘtergere