Pagini

6 dec. 2010

Save Cioini

Nu stiu cum or fi altii dar io cind aud de spitale, doftori, asistente si seringi, imi dau pantalonasii jos si, cumintel, imi pun fundu la bataie in scop curativ. Ho bre! Nu la zona interbucicala faceam referire ci la muschiul dorsogluteal (ca sa scap de injuraturile lenesilor ce detesta gugăleala o sa traduc: deci bucă) si mai exact, cadranul superior si exterior al muschiului dupa ce pictezi o cruce pe el. Stiu ca n-ati inteles. Bun, atunci bagati la vena, asa cum va place. Intepatilor!
Daca am lamurito si pe asta, asa cum deja ma stiti, alambicat si plin de neintelesuri, o sa va destainui scopul acestei scriituri: demoralizarea pina la exterminare a bolii suferite de un vechi viitor prieten.
Pentru asta, mi-am propus ca actiuni:
- cautarea informatiilor necesare pentru terapia prin hohote,
- reinventarea roţii si a pastilelor de ris (excluse cele dupe lista interziselor - teoretic),
- solicitarea ajutorului dvs. pentru a-mi duce la indeplinire scopul.

In tabara la Navodari, un paznic-eunuc ne invata o poezie pentru alungarea ploii:
Fugi ploaie calatoare
Ca te-ajunge Soarele
Si-ti taie picioarele
Cu-n pai, cu-n mai
Cu tocila lui Mihai.

M-am gindit la un cover:
Fugi bola trecatoare
Ca te-ajung pastilele
Si-ti taie puterile
Cu-n drops numai
Sau cu doua ca nu-i bai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu