Pagini

4 ian. 2010

iatcu si-o luat jucarie noua

Bre fîrtaţilor am făcut o prostie mai mare cacasa.

Studiaza iatcu oferta la TV - LCD cam 3 saptamini si penduleaza (ca o veritabila balanta: sa ma hotarasc, sa nu ma hotarasc....) intre doua cu LG-uri.
Unu de 1000 lei, altul de 1200 lei, cu diagonala (cam mare-mi ziceam in barba) de 66.
Ajuns la emag, aia-mi zic ca nu se ezistau in stoc. In astfel de clipe e bine sa ai in AS in mineca. Eu aveam un biletel in buzunar pe care scria, pe linga cele doua variante de mai sus, LCD LG 32LH5000, 81cm.
Gata, pe asta-l vreau!

Platesc, il duc acasa, il montez si ZBANG!!! Creieru’ incepuse sa lucreze ciudat. Tot auzeam niste voci launtrice:
„Ba boule, e cam mare!”
„Tu n-ai vazut ca-i urias ?”
„Esti complet idiot! Cine-o mai vazut TV de 32” in dormitor de 12 mp?”

De citeva zile am febra musculara la ceafa.

Stiti cum se urmareste un meci de tenis live? Misti capul spre stinga apoi inspre dreapta (&viceversa), functie de locul pre unde se plimba mingea.
E, cam asa citesc io acu subtitrarea filmelor (japoneze, desigur).

5 comentarii:

  1. Pai si eu ce sa mai comentez acum daca mi-ai luat vorba din gura?
    Pipa lunga ai, telefon mare si gros ai, elcedeu cat peretele iti mai lipsea, si gata, ai demonstrat ce era de demonstrat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aviz amatoarelor ce-o sa-si zica in barba "cei cu pula mica isi iau chestii uriase":

    Da, asa e, dar produce o brinza...

    RăspundețiȘtergere
  3. acu'ntelegi de ce nevasta-mea are C1?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa inteleg... tu ai accesorii mari pt ca ai Ecuadoru' mic. Nevasta-ta are accesorii mici pt ca are Fanta Roz (sau Madness, in functie de culoare) mare. Booon. Daca tu ai banana mica si ea are PETu mare, cine i l-a facut asa mare?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mincat sărat si mi s-o umflat limba. Capiş?

    RăspundețiȘtergere