Pagini

16 sept. 2009

Iatcu si problemele lui

Nici bine nu pui capul pe perna, 'ncepe a suna telefonul. Sefu: "Scuze, am vrut s-o sum pe X-uleasca. Vorbim miine." De obicei "miine" e duminica.

Odata cu scoboritul chilotilor catre genunchi si eliberarea dopului chinuitor de sfincter, urla interfonul. Cu siguranta is socrii.

Te maninca nasul. Cu o discretie studiata iti forezi nara cu pricina. Cind esti convins ca nu te-a observat sefu', intra in birou Generalu , care-ti fura biluta atent rotunjita cu buricele deștelor "aratator" si "mare". Ciudat, de obicei nu da "noroc" cu tine.

Esti la bere cu baietii. Nici macar n-apuci s-o lingi p-a 7-a, ca-ti suna telefonul. Daca raspunzi cu "da pisi, acum ma duc sa-ti iau tampoane, sigur gasesc fro farmacie deschisa", vei fi premiat cu risete mai puternice decit cele provocate de Malaiele in "Purecele", acompaniate de cel mai șugubăț cu: "iti doresc sa ai o seara perfectă!".

Iti calci cămeșa, incepind cu minecele, continuind cu partea din spate, dupe care cu cea din fata. Daca nu te plictisesti, ajungi si la guler. Observi cu stupoare ca e jegos ori are urme de ruj. Acu' ma intelegeti de ce-mi calc singur cămeșile?

Esti invitat "sa-i cunosti parintii". Ca un baiat bine crescut, iti lasi pantofii la intrare. Sosetele cele noi, achizitionate de la Leonardo cu nici doua saptamini in urma (3 lei bucata, 6,5 perechea), initial complet negre, au binevoit sa-si dea aere caracteristice ce-au muls lacrimi usturatoare prezumtivului tata socru. Noroc cu mama soacra, fin observator, care-ti ridica moralul cu "Esti din Brasov? Stiu ca aia-s mari producatori de cartofi. Vezi ca ti-a iesit unu' din ciorap."

2 comentarii:

  1. o sa tin minte sa nu-mi las barbatul sa-si calce singur camasa:P eu tb sa observ urmele de ruj pe guler...sa am si eu un motiv pentru un girls night out

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine sa-i calci tu camasa, iar El sa-si calce printzipiile masculine, doar te iubeste, nu?.

    RăspundețiȘtergere