Pagini

1 iun. 2009

Leapsa dac-as fi

Am mai scris ca nu inteleg ce-i cu lepsele astea, dar daca tot am primit-o, ca un baiat disciplinat ce-s - asa cum ar fi dorit mama - trec la treaba:

Daca as fi o masina...as fi ruginit. In '74 cind am iesit de pe portile fabricii de copchii, ca produs e serie (fara buletin, dar cu certificat de conformitate), inoxul era mai greu de gasit ca aurul;

Daca as fi o carte...as fi juvete de pica, macar asta nu se citeste stind romanticofilosofic pe oala;

Daca as fi o poezie...as fi liric, tandru, trist si melancolic. Brrr stai asa ca-mi vine o rigiitura. Gata, mi-am revenit;

Daca as fi un animal...as fi ciine cu pisicile, motan in calduri cu vrabiutele si suina cu fumeile;

Daca as fi o pasare...as fi posesor de om - barbatii au "cuc", nu?

Daca as fi fost o jucarie...as fi fost una ce tremura la 12V de nerabdare sa auda tipetle placerii;


Daca as fi fost o floare...as fi fost cea care da savoare vinului;

Daca as fi fost un fruct...as fi fost fructul pasiunii; m-as fi lasat spalat, mingiiat, lustruit, privit, admirat, mincat si cacat;


Daca as fi o mancare...as fi fierbinte, iute, sarat, fraged, suculent, savuros, satios, apooi ... (vezi mai sus);

Daca as fi o picatura de ploaie...as fi una d'aia acida;

Daca as fi o raza de soare...as fi injurat de gorobetii ce-au stat prea mult pe plaja fara a folosi crema de protectie 99,99%;

Daca as fi un zambet...as fi serios, sobru, grav, asezat, ponderat, solemn, important, chibzuit, drept, migalos, adinc, just, temeinic, logic, indepartat, profund, nodal, major, deosebit, valoros, dar

is doar IATCU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu