Pagini

6 ian. 2008

Un pusti

In zilele ce-or urma vreau sa ma fac de risu' lumii.

Am recitit metodele - cei drept eficiente - folosite de adolescentul Iatcu pentru preludiul aventurilor lasate cu putaiala (a se citi super orgii sexuale) prin parcuri, cimpuri cultivate cu porumb sau cimitire.

Deceptie,

Sfinta sa fii, chiar moarta,
urita, frumoasa sau
proasta,
nu te ma iubesc!

Iubesc pe Nimeni,
m-ai distrus.

Viu si mort voi fi de astazi,
vie-mi va fi moartea,
moarta-mi va fi dragostea.

17 mai, 1992


Dupa cum observati, am ratat, ca orice adolescent normal, inca o prezumtiva futaciune cu o pizdoaca, doar ca mi-o zis alta "uoaw ce bine arati cu blugii astia strinsi pe cur".

draga cetitorule, hai sa-ti spun si de urmatoarea aventura:


dar hai s-o lasam pe miine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu