Pagini

22 ian. 2008

Te vad, te simt, mai lasa-ma... Doamne

2 comentarii:

  1. Anonim24/1/08

    Ha.

    Si chiar cand ma gandeam ca o sa comentez si eu necenzurat, "a fost activata moderarea comentariilor..." . In sfarsit, poate trece. Ziceam de poza. Reusita. Nu am inteles ce cauta aia acolo. Nu baba. Masina. Masinile. Prea multe dupa parerea mea. Asta e deviere intentionata, nu ca aici as fi vrut sa ajung dar si d-aia m-am mutat d-acasa. Din cauza lor. Astept totusi imagini exploatate de o scula macar semi-profi daca nu chiar profi.
    O sa fiu mai atent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim30/1/08

    latura mea artistica nu ma lasa sa trec la actiuni concrete,asa ca voi ramane o admiratoare misterioasa. cat priveste evacuarea, este optiunea dvs ce serviti la micul dejun.

    RăspundețiȘtergere