Pagini

22 oct. 2007

Nopti albe in Crîngaşi

Sa incep asa:

Ce-am visat aznoapte?"
Nu nu nuuuu pe Moș Crșciun ori Lady XXX.

Am ciopîrţit-o cu toporul pe bunica Simonei.

Săraca!
Și îi făceam stază la beregată, ca să nu mai țîșnească sîngele, pe care oricum il stringeam in pungi albastre legate la gură cu pene de struț;
dupe care....

(da, adica o strîngeam de gît deși era decapitată!)

in fundația pagodei viu colorate, praspăt betonată, am ascuns "probele": capul rînjind sarcastic, mîna dreaptă tăiată cu ciobul si portofelul vecinului care m-a ajutat sa dau prin mașina de tocat nucile pentru coliva.

Bun, m-am trezit cutremurat ude ineptia visului (Elodia-i de vina)

dar stai asa,

asta nu-i nimic !

In timp de mergeam sa cumpar din Afumati - dar era mai mult Ferentari - "rezistenta pentru becul din bucatarie care luminează și prin hîrtie creponată", unde mi-a facut masaje testiculare vinzatoare blondă cu decolteu nr. 4, am primit un cot real in coaste, din dreapta (era al Simonei, sforăiam)

la intoarcere, m-am tăiat cu țiganii din microbuzul jegos, cu scaune rupte si pline de prune;

pe care i-am bagat la "Urgenta".

M-am trezit viu si după asemenea aventuri

si ce-a urmat?

Era 6 dimineata, m-am dat jos din pat, am urmat traseul diurn: pişare, obercăire pe hol, scarpinatul la ouă, mirositul degetelor cu care s-a indepartat mîncărimea,

si cind sa intru in bucatarie

simt ceva umed, pînă mai sus de glezne, ce vevea valuri valuri din frigiderul uitat cu ușa deschisa de catre nevastă-mea

nu nu nu nuuuu ... de la bunica Simonei, bunica era deja vie, se dezgeța oala cu ciorbă de perişoare si castraveți.

si dai înjurături

pîn-o sunat ceasu'și am realizat ca iarasi visam.

Ce-i drept, Simona nu uita usa frigiderului deschisa ci fierul de calcat in priza.

CONCLUZIE: la mine e deja marti.

Un comentariu:

  1. Ai fost exact pansamentul de care aveam nevoie in asta dimineata de luni, in care am iesit la 8 si 5 pe usa casei si am ajuns la 10 la serviciu. Cea mai mare intarziere ever. Dar eh, zic, ploua.
    Citesc blogul tau, ma binedispun, cred ca merita descris mai mult cum strangeai sangele in pungi albastre. As fi avut nevoie de niste imagini complexe ca sa pot sa inlocuiesc eu doar capul subiectului.

    In rest, nu sunt sigura ca doream sa aflu ca iti mirosi degetele cu care te scarpini la oua. Dar asta e, acum imaginea ta de Fat Frumos din lacrimi s-a naruit. Ce tristete!

    RăspundețiȘtergere