Pagini

11 oct. 2007

Coarda alpinistului


"HAI MAAAAAAA!!!!!! X-(Ai stricat totul!! Tocmai vazusem reclama azi si imi placea la nebunie, si ideea, si poza, si bebeu'.... si acu vii tu cu porcosenii.Sa-ti fie rusine, 5 minute la coltz!!!!"

Multumesc nespus (dar scris) pentru trimiterile tale constructive।
Tocmai am vazut că:
a. colţul (iote ce căcănărie mi-o ieşit) era nezugravit, uşor strîmb(ce semn de puntuatie sa folosesc? Mai bine las locul gol – ceea ceti doresc si tie. Ba mie! – Ptitbulitză goală mmmmmmmmmmmm)
b. (colţul e) plin de păienjeni numa’ buni pentru a musca un feroce mascul HolliwoodMultiplexian; (aici mi-o venit destul de usor sa pun deştu’ pe o tasta de prin dreapta – nu ma intreba cu ce carpiene, metacarpiene si falange ca nu stiu atita medicina / anatomie humanoidă)
c. stricător (a se citi stricat daca te face sa te simti mai bine) m-ai simtit cu poza? Doamne, bine ca nu ti-am facut si tie... ca cine stie ce zicea lumea. Deci! Ti-am stricat ce?
d. nu mi-ai (mai) descris trucurile tale in a face nefericiti masculii. Să inţeleg ca (?):
1. te-ai plictisit de tacerea lu’ iaţcu
2. ţi-am dezamăgit hormonii
3. blogul e acelasi de c-o zi in urma
4. (apropo, cînd te fac o ciorbă?)
5. glumele-s deja fumate (desi ai zis ca te lasi de obiceiul asta Islamic "a fuma ca turcu’" – s-o trage oare de al un sponsor a echipei favorite???)
Au trecut cele 5 minute fara sa te pup? Hmmm !!! Mi-ar plăcea in pat, nu la colţ.

Un comentariu:

  1. Romantic ca intotdeauna, ce sa zic. Si eu care te laud la toata lumea ce baiat de nota 10, cu bun simt si deosebit.
    Cele 5 minute la colt le meriti din plin indiferent de panzele de paianjen aflate acolo (in colt, nu in alta parte) pentru ca da, din 5, 3 le-am bifat.
    Pa ce ca ajung la serviciu stresata si cu dorinte geronto-criminale, mai deschid si blogul tau.... si ce vad???
    Aaaa, aceeasi pagina ca ieri, iatcu tace... pesemne ii place titlul ala cu Dor de duca.... altfel nu-mi explic. Pai io sunt om de monotonie asa pe fatza in fiecare dimineata?
    Asa ca da, subscriu:
    1. Ma plictisesti cumplit cand taci.
    2. Hormonii mei dorm.
    3. M-am saturat de acelasi blog ca ieri.
    4. Pai pe mine ma intrebi cand ma faci o ciorba? Bravo mah!!!
    5. Glumele tale mereu ma surprind.... atunci cand nu taci bineinteles.

    Si, if I may ad, nu m-ai mai pupat de mult si nici tiramisu n-am mai savurat de mult. Io ce sa fac in acest caz?

    Sa te iert si sa trec peste?
    Sunt dezamagita....

    RăspundețiȘtergere