Pagini

15 iul. 2011

Cu bacu pe linga Caragiale

A aparut discret chiar in statia de autobuz Perla, pe Dorobanti. Parea trist, usor debusolat. Privirea pierduta in meandrzele concretului (pentru necunoscatori, acest termen s-a nascut odata cu el) parea a spune:

Am picat bacu'. Mama o sa-mi dea cascaval degresat toata vacanta de vara. Nici macar de tigari etno n-o sa-mi ajunga. Tata o sa suga le PET-uri cu drojdision, licoare fermentata in miculaland, renegindu-mi paternitatea. Bunicii, dragii de ei, o sa-mi trimita un cocos de 4 chile cu RATA de la ora 5, ''numa bun pe piftie'', ca tare-i mai place lu' nepotelu' nostr' destept'' - zice-se'n epistola insotitoare.
Ce ma fac acu? Cosar de acnee? Concurenta e suficient de mare si, sincer, e cam scirbos.
Bine ca-s EMO, altfel paream frun dubios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu