Pagini

9 apr. 2009

Vacanta la PitbulIBITZA

M-am nascut intr-o congregatie de puicute pufoase, placute privirii, dar cam galagioase.

Tratamentul, in afara lu' nenea ala cu seringa si halat alb, o fost acceptabil.

Din doua in doua ore se facea lumina si primeam hrana ca deh, doar asa puteam fi viitoare posesoare de piept generos si bulane ce lasa gura apa.

Am fost educate la nivel inalt, in custi suprapuse, cu gratii ondulate, bucurindu-ne de susurul apei ce curgea prin adapatoare.

Stiam ca o sa ne astepte clipe mult mai placute.

Altruiste fiind, preferam sa ne rupem gitu' dupa seful abatorului, care ne tot promitea ca ne duce in vacanta, la frigurile arctice sau in sacosile gospodinelor.

Nu stiu unde-or nimerit suratele mele, cert e ca eu am nimerit cel mai bine. La Pitbulitza , care m-a studiat ca pe-o opera dumnezeiasca, mi-a facut masaj cu ulei de masline, m-a parfumat cu piper si mi-o pus lauri (dafin) de regina. Asa m-am si simtit cind m-o pus la bronzat, purtata solemn pe tava catre cupror. Cum sa nu fiu fericita? Burta-mi era plina cu ciuperci.

Cu o atentie deosebita, din 15 in 15 minute ma scotea la lumina pentru a ma stropi cu o crema de protectie, untoasa si placuta vederii, mai sa-ti bagi un boţ de piine'n ea. Cica altfel faceam un fel de insolatie si mi se crapa pielea.



Cam asta o fost sedinta de SPA.

Cred ca arat bine; se aud doar fluieraturi admirative.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu