14 apr. 2014

5. Dragostea vieții mele

Subiect: Iațcu la 13 ani. 
- N-am buletin de identitate, dar știu ce-i iubirea, nefericirea si brifcorul răsuflat. Ziceam in gînd, storcînd un coș în fața oglinzii din hol, hotărît să trec la etapa următoare, intuind instinctual logica evoluției poserorilor de coițe: iubire, dragoste și ce-o mai urma.

Iubirea este un cuvînt folosit de versificatori pentru a exprima o trăire ipotetică, idealistă, de obicei irealizabilă. Un vis. Oniric.
Dragostea în schimb, tratată de romancieri, pare a fi un cuvînt mai puțin vulgar ca futaiul, dar concretizarea ei devine tabu in Postul Mare.
În comunism religia exista și lipsea cu desăvîrșire in Scoala Generala nr. 5 din Dorohoi. Deci Postul Mare nu-și găsea corespondent în spiritualșitatea noastră.
Știam una și bună: e vremea să-mi caut Dragostea Vieții Mele.
Criteriile de selecție, pentru o corectă alegere, erau stricte. Condiția minima și obligatorie, cam plată după unii cunoscotori, se referea la harnașamentul îndrăgostibilei. Dotarea tehnică fiind esențială, urmăream cu strictețe STAS-urile impuse.
-         Are țîțe? Se califică pentru etapa următoare!
În străfundul glandelor endocrine, hormonizarea individului naște pretenții absurde, de neînțeles pentru majoritatea savanților de la cele mai prestigioase universități britanice. Așa se explică impulsul de eludare a conformismului, preferînd ca, pe lîngă țîțe, Dragostea Vieții Mele să fie altfel. Mai “cu moț” nu se potrivea cerințelor vremii, asa că, într-o noapte de iarnă, topîrcenească, am decretat:
-        Dragostea Vieții Mele trebuie să poarte raiați muștar.


6 comentarii:

  1. 1. N-am raiati mustar.
    2. Dragostea/iubirea e inventata de evrei ca sa futa gratis.
    3. Am peltea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. sa-ti faci
      2. nu ma tai imprejur, deci n-am sanse in dragoste?
      3. peltea? cum mai curge saliva!

      Ștergere
  2. chiar daca si la mine primul criteriu dupa care efectuam cautarea era titele mari, dragostea vietii mele are titele mici. paradoxal, sau poate nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tîțe, mici și bere. Ce-și poate dori mai mult un bărbat?

      Ștergere
  3. Anonim30/6/14

    raiati mustar??? de blugi nu se auzise in dorohoi?

    RăspundețiȘtergere